در این بخش سیاست مرجوعی و عودت کالا در زیشاپ و شرایط ارسال سفارشات را ملاحظه خواهید کرد

شرایط ضمانت بازگشت 7 روزه کالا

به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. در نظر داشته باشید که تمام حصولات اختصاصاً توسط زیشاپپلمپ میشوند و کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. بر روی هر محصول یک برچسب وجود دارد و نوشته شده است که این محصول توسط زیشاپ پلمپ شده است ، در صورتی که این برچسب پاره یا مخدوش شده باشد، مرجوعی کالا پذیرفته نخواهد شد. (اگر محصول توسط زیشاپ اشتباه ارسال شده باشد، از این قانون مستثنا نخواهد بود و باید قبل از باز کردن پلمپ اقدام به مرجوع کردن کالا بقرمایید)

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان  زیشاپ  تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. (شماره تماس امور مشتریان  06191014810)

 

تغییر در سفارش یا لغو سفارش

تغییر در محصولاتی که به سبد خرید خود اضافه شده اند و پرداخت به صورت کامل انجام شده است، وجود ندارد

لغو سفارش قبل از ارسال به دلایل سلیقه ای ، امکانپذیر نیست

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان زیشاپ اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1 -با شماره 06191014810  با امور مشتریان زیشاپ تماس بگیرید 2- در پیچ اینستاگرام زیشاپ، دایرکت ثبت کنید
در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید. ضمنا فیش دفتر پست باید در بسته قرار بگیرد.

  • در صورتی که محصول دوفاز شود، شامل شرایط مرجوعی نمی شود
  • در صورتی که محصول روی پوست پیل شود، شامل شرایط مرجوعی نمی شود
  • در صورتی که محصول را استفاده کردید و نتیجه نگرفتید یا باعث التهاب پوست شود، چون محصول به انتخاب مشتری ارسال شده است، شامل شرایط مرجوعی نمی شود 
  • در صورتی که جعبه محصول در حمل و نقل آسیب ببینید و محصول سالم باشد، این مورد شامل شرایط مرجوعی نمی شود

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به امورمشتریان و تایید ایشان امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان زیشاپ هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید زیشاپ باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

تمام محصولات بازگشتی در شرایط اولیه همراه جعبه اصلی محصول و کاملا پلمپ باید تحویل داده شود. از ارسال محصول در جعبه یا پاکت متفرقه جدا خودداری فرمایید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش زیشاپ جداً خودداری کنید. 

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)

عودت وجه

در مواردی که پس از بررسی کارشناسان لازم به عودت وجه به حساب مشتری باشد زمان واریزی بین 2 تا 4 روز کاری (به جز پنجشنبه و جمعه) از زمان بازگشت محصول به شرکت می باشد.
در صورتی که پس از مرجوعی کالا مبلغ فاکتور به زیر مبلغ حد نصاب برای ارسال رایگان برسد هزینه ارسال از مبلغ واریزی برای مشتری کسر می گردد.
لازم به ذکراست چنانچه مشتری به دلایل شخصی قصد مرجوع کالا را داشته باشد هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

نحوه ارسال سفارشات

  • سفارشات در طی 2 الی 4 روز کاری (به جز جمعه و ایام تعطیل رسمی) بسته بندی می شوند و پس از ارسال، طی 4 الی 8 روز به دست گیرنده خواهد رسید.
  • سفارشات کاربران اهواز، طی 2 الی 4 روز کاری (به جز جمعه و ایام تعطیل رسمی) بسته بندی می شوند  و یک روز بعد به دست گیرنده خواهد رسید. لازم به ذکر است که زیشاپ پیک اختصاصی دارد و ارسال فوری و جداگانه با اسنپ و … وجود ندارد. ضمناَ امکان تحویل حضوری وجود ندارد.
  • شایان ذکر است که در زمان جشنواره، زمان بسته بندی سفارشات تا 10 روز به طول می انجامد و کاربر با آگاهی نسبت به این موضوع، اقدام به ثبت سفارش می کند